[pso] numar de dentry-uri

Ghervase Gabriel ghervase.gabriel at gmail.com
Sat May 12 15:09:19 EEST 2007

Am inteles acum.Nu stiam ca aceasta este conventia si in imagine.
Tot legat de conventii:

In cazul testului read_rw, dupa formatare , cand se re-monteaza sistemul, in
fill super citesc de pe disc dmap si imap, si sunt 0.
Adica nu au fost marcate blocul 0 si inode-ul 0 ca apartinand
root-inode-ului.

La fel si in cazul in care montez imaginea originala, fara formatare.Deci nu
sunt marcate nici celelalte fisiere.

Gresesc eu ceva, sau e normal ca imap si dmap sa fie 0?

Daca in fill-super aloc inode-ul 0 si blocul 0 (ceea ce implicit presupune
si decrementarea lui bfree si ffree din pitix_super_block
pentru ca scade numarul de blocuri respectiv inode-uri libere), pica testele
check_free_blocks respectiv check_free_inodes.
Se compara cu 4096 (numarul total de blocuri).

Deci cand se aloca blocul 0 si inode-ul 0 pentru root-inode?

Multumesc.