[pso] numar de dentry-uri

Ghervase Gabriel ghervase_gabriel at yahoo.com
Sat May 12 12:53:51 EEST 2007

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote: Ghervase Gabriel wrote:
> Salut.
>
> Imi poate spune cineva cum pot sti cate dentry-uri am intr-un bloc de date?
> Ma lovesc de problema asta la mkdir.
> Citesc blocul de date al directorului parinte cu sb_bread, si vreau sa
> adaug un dentry la sfarsit.
> Pentru asta am nevoie de indexul ultimului dentry din bloc.
> Exista cumva vreo conventie de genul : dupa datele valide in blocul
> respectiv avem numai 0, etc?

o solutie este sa marchezi dentry-urile libere ca avand inode-ul 0; cand
vrei sa creezi o intrare in director faci o cautare dupa dentry-urile
din blocul de date si prima care contine inode-ul 0 este prima libera

la fel, cand stergi o intrare din director vei pune inode-ul asociat pe
0; nu este cea mai eficienta solutie, intrucat trebuie sa faci cautare
dupa primul inode care se afla pe 0, dar functioneaza ;-)

Razvan

Abordarea asta ar presupune ca incep cu o partitie goala.Adica sa initializez blocul root-inode-ului cu 0 in fill-super.Iar ulterior, sa procedez cum ai zis tu.

Dar , la noi, in test_ro se porneste cu niste fisiere in imagine.
Deci daca as face asa, as sterge fisierele existente in imagine.Ar trece testele din test_rw si ar pica cele din test_ro pentru ca as pierde informatie.