[pso] Tema 2 linux

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon May 7 12:19:58 EEST 2007

Dorin Smaranda wrote:

> Buna ziua!
>
> In legatura cu tema 2 - am o nelamurire: cand initializez driver-ul
> setez niste parametrii pentru cele 2 porturi, ca in linux. Problema
> intervine cand incerc sa setez MCR-ul pentru ca primesc un BSOD cu
> DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si nu inteleg de ce.

sigur ai inregistrat handler-ul de tratare a intreruperii pentru IRQ 3
si 4? s-ar putea sa nu iti dea voie la porturile asociate COM1, COM2
exact din cauza asta

sigur apelezi cum trebuie WRITE_PORT_UCHAR? a mai fost o problema cand
cineva inversase ordinea celor doi parametri

> Oricum rutina de tratare a intreruperilor nu imi este apelata si ma
> gandesc ca de la nesetarea MCR-ului este. A, da , MCR-ul il pot citi
> si imi returneaza valoarea 0. Am incercat si cu WRITE_PORT_UCHAR si
> cu outp si am acelasi rezultat..

sa inteleg ca doar configurarea MCR-ului iti da eroarea asta? pentru
restul registrelor UART lucrurile merg ok?