[pso] Tema 2 linux

Dorin Smaranda smarandadorin at gmail.com
Sat May 5 15:15:08 EEST 2007

Buna ziua!

In legatura cu tema 2 - am o nelamurire: cand initializez driver-ul
setez niste parametrii pentru cele 2 porturi, ca in linux.
Problema intervine cand incerc sa setez MCR-ul pentru ca primesc un
BSOD cu DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL si nu inteleg de ce.

Oricum rutina de tratare a intreruperilor nu imi este apelata si ma
gandesc ca de la nesetarea MCR-ului este. A, da , MCR-ul il
pot citi si imi returneaza valoarea 0. Am incercat si cu
WRITE_PORT_UCHAR si cu outp si am acelasi rezultat..

Stie cineva de la ce poate fi problema?

Multumesc!