[pso] Notare PSO!

tavi at cs.pub.ro tavi at cs.pub.ro
Wed Mar 21 17:09:02 EET 2007

> Vreau sa stiu cum se puncteaza temele. Pe site apare un OK. Dar am vazut
> in output o chestie: "-1: compilarea a produs 1 warning-uri". Care e Nota
> finala.

Salut,

Nota finala este o combinatie de:

- depunctari afisate pe site in output-ul verificarii temei
- depunctari cauzate de teste care nu trect
- depunctari cauzate de greseli care nu sunt prinse de teste (in limita
unui punct din nota, e.g. 1 din 10); aceste greseli vor fi indetificate la
corectarea efectiva a temelor, cand se va face un code review

Asa ca, daca toate testele trec si nu aveti depunctari in output atunci
nota minima va fi 9.

tavi