[pso] [tema1]Testare windows

Andrei crangasi2001 at yahoo.com
Tue Mar 20 20:26:28 EET 2007

Salut,
Pentru ca ma plictisisem sa tot astept la infinit dupa functia de monitorizare (la care in mod evident am gresit ceva), am comentat-o din fisierul de test si am incercat sa-l rulez. La rularea din interfata grafica imi esua (logic) la testele care depind de UserAdmin, insa rularea se termina OK. La rularea prin SSH imi trece toate testele pana la ultimul de la NtOpenFile (do_release(syscall, STATUS_SUCCESS);), cand sistemul crapa.
kd zice:
        Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 8E, {c0000005, f9fca430, f9845cd4, 0}

Probably caused by : sci.sys ( sci!saved_calls+3d0 )

Followup: MachineOwner
---------

kd> ln f9fca430
(f9fca060)   sci!saved_calls+0x3d0   |  (f9fcb060)   sci!my_driver
kd> u f9fca430
sci!saved_calls+0x3d0:
f9fca430 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca432 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca434 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca436 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca438 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca43a 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca43c 0000            add     byte ptr [eax],al
f9fca43e 0000            add     byte ptr [eax],al

Ce are asa de special apelul acesta? Pentru restul apelurilor releasul merge foarte bine.
Andrei

Strainu
www.strainu.ro