[pso] [win]problema la configurarea Remote Debugging

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Mar 11 23:23:41 EET 2007

Florin wrote:
> P.S. : Apropo, pt cei ce sunt "deranjati" de eroare ce apare mereu la
> pornirea
>  masinilor virtuale de pe site, cea legata de seriala: Intrati in meniul
> VM->Settings,
>  si pentru fiecare seriala inlocuiti numele named pipe-ului, din
> pipe_seriala in
>  \\.\pipe\pipe_seriala . Conform manualului VMWare-ului, "The pipe name must
>  follow the form \\.\pipe\<namedpipe> — that is, it must begin with
>  \\.\pipe\. The pipe name must be the same on server and client"
> [...]

scuze ca nu am spus acest lucru mai devreme; aceste schimbari sunt
necesare daca aveti masina gazda pe Windows; masina a fost gandita
pentru un sistem host de Linux si din aceasta cauza denumirile in forma
pipe_seriala erau ok

pe un sistem Windows, vor trebui redenumite \\.\pipe\<namedpipe>

scuze de omitere,