[pso] [win]problema la configurarea Remote Debugging

Florin f.bratu at yahoo.com
Sun Mar 11 21:38:46 EET 2007

Salut!

Am incercat sa creez o configuratie pentru remote debugging pe masina virtuala
 downloadata de pe site. Am urmat intocmai pasii descrisi aici :
 http://silverstr.ufies.org/lotr0/windbg-vmware.html

Din pacate, nu merge. Am incercat sa pornesc mai intai masina virtuala, dupa care sa pornesc WinDbg-ul. Obtin urmatorul output:

Opened \\.\pipe\com_1
Waiting to reconnect...

iar in status bar-ul WinDbg-ului se afla mesajul "Debugee not connected".

Daca , in schimb, pornesc mai intai WinDbg-ul, si apoi masina virtuala, inainte sa booteze imi da urmatoarea eroare:

"Another process is already the server of \\.\pipe\com1 named pipe"

Am consultat si manualul WinDbg-ului, si aceleasi optiuni si configurari se recomanda si acolo, ca si pe situl mentionat mai sus.
Are cineva idee care ar putea fi problema? Sau ... ce altceva as putea folosi, pt a putea face kernel remote debugging pt Windows?

P.S. : Apropo, pt cei ce sunt "deranjati" de eroare ce apare mereu la pornirea
 masinilor virtuale de pe site, cea legata de seriala: Intrati in meniul VM->Settings,
 si pentru fiecare seriala inlocuiti numele named pipe-ului, din pipe_seriala in
 \\.\pipe\pipe_seriala . Conform manualului VMWare-ului, "The pipe name must
 follow the form \\.\pipe\<namedpipe> — that  is, it must begin with
 \\.\pipe\. The pipe name must be the same on  server and client"
Acum, eu nu stiu exact care a fost intentia atunci cand s-au configurat masinile virtuale de pe site, asa ca ar fi preferabil ca cineva sa confirme necesitatea acestor modificari...