[pso] [PSO1][Win] UserAdmin()

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Mar 10 15:50:52 EET 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> da, se pare ca e o problema cu chestia asta de care toti ne-am lovit la
> un moment dat - in momentul de fata versiunea mea de tema imi face
> acelasi lucru (UserAdmin intoarce 0); totusi, la upload tema merge ok
> ... o sa ma uit sa vad daca masina virtuala de pe site are ceva special
> sau daca e totusi vorba de o optiune de compilare
>
> va tin la curent daca gasesc o solutie

holy moly; this was a tough one

OK, faza este urmatoarea: functia UserAdmin testeaza (dupa cum apare si
in header-ul asociat) daca utilizatorul are dreptul de incarcat
driver-e: SE_LOAD_DRIVER_PRIVILEGE; din pacate, pe win2003, se pare ca
functia va intoarce true (adica utilizatorul privilegiat - Administrator
- va putea incarca module) numai daca login-ul a fost efectuat dintr-un
mediu non-grafic (kinda wierd, I know)

drept urmare, pentru a testa tema va trebui sa folositi server-ul de ssh
care vine cu cygwin-ul instalat pe masina virtuala de Windows 2003

pasii de urmat sunt:

1. aflati adresa IP a masinii virtuale de Windows 2003 (ipconfig)
2. va legati cu folosind un client de ssh (ssh pe Linux sau putty pe
Windows) pe masina virtuala cu contul Administrator; ceva de genul
    ssh Administrator at 172.16.198.192

3. va duceti in directorul in care aveti tema (modulul)
4. generati un fisier de forma build.bat in felul urmator

$ echo '"\program files\Microsoft Visual Studio
8\Common7\Tools\vsvars32.bat"   && "\program files\Microsoft Platform
SDK for Windows Server 2003 R2\SetEnv.cmd" /SRV32   && nmake kbuild' >
build.bat

5. compilati modulul folosind cmd:

$ cmd /c build.bat

6. va duceti in directorul in care aveti _test si NMakefile.checker
7. generati un fisier de forma test.bat in felul urmator

$ echo '"\program files\Microsoft Visual Studio
8\Common7\Tools\vsvars32.bat"   && "\program files\Microsoft Platform
SDK for Windows Server 2003 R2\SetEnv.cmd" /SRV32   && nmake -f
NMakefile.checker run' > test.bat

8. rulati testul:

$ cmd /c test.bat

Este posibil ca numai testul sa trebuiasca sa fie compilat sau poate
chiar doar rulat din ssh; nu am mai incercat asta; daca cineva incearca
si rezulta ca numai compilarea testului sau numai rularea acestuia din
ssh e necesara (nu si compilarea modulului), il rog sa anunte si pe lista.

NU o sa mai aveti problema cu UserAdmin intorcand mereu FALSE.

O sa incercam sa gasim o solutie mai buna la aceasta problema. Pana
atunci, utilizati varianta de mai sus.