[pso] [PSO1][Win] UserAdmin()

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sat Mar 10 13:50:29 EET 2007

ionut balosin wrote:

> Salut,
>
> da, compilez cu environmentul de 2003. Am atasat mai jos continutul
> makefile-urilor + modalitatea de  compilare si rulare a testului.

da, se pare ca e o problema cu chestia asta de care toti ne-am lovit la
un moment dat - in momentul de fata versiunea mea de tema imi face
acelasi lucru (UserAdmin intoarce 0); totusi, la upload tema merge ok
... o sa ma uit sa vad daca masina virtuala de pe site are ceva special
sau daca e totusi vorba de o optiune de compilare

va tin la curent daca gasesc o solutie