[pso] problema instalare vmware

Ion Ionascu ionionascu at gmail.com
Sat Mar 10 08:42:00 EET 2007

In primul rand, incearca si tu instalezi VMWare Server, ca sigur nu-ti
trebuie Workstation. Plus ca versiunea server poti sa o iei legal de pe
site. N-are rost sa piratezi un produs doar de dragul de a-l pirata.

Pe urma, ca sa vezi mai clar ce se intampla, dezactiveaza restartarea
automata a Windowsului in caz de eroare.