[pso] problema instalare vmware

sorin simoiu sorinsimoiu at yahoo.com
Fri Mar 9 14:32:20 EET 2007

salut,
incerc sa instalez (de ceva vreme :( ) vmware-ul pe un laptop Intel Core Duo cu XP sp2 si de fiecare data intalnesc aceasi problema: spre sfarsitul procesului de instalare (installing vmnet8) windows-ul se restarteaza brusc iar apoi de fiecare data cand intru in windows se restarteaza;dupa ce intru in win cu "last known working configuration" si incerc sa rulez "vmware-ul instalat" incarcand o imagine obtin urmatoarea err: "Unable to open kernel device "\\.\vmx86": The system cannot find the file specified. Did you reboot after installing VMware Workstation?
Failed to initialize monitor device."; cautand in fisierul log de instalare apare urmatoarea err:"E1:VNLCallBridgeIoctl: couldn't open device: 0x00000002 inst :" ; cautand pe google, exista doar 2 posturi :D, unul spune ca a avut aceeasi problema si era din cauza firewal-ului Mcafee; eu am dat jos si antivirus, si firewal de sp2 si tot aceasi problema;
mentionez ca un prieten cu exact acelasi model de laptop a putut instala fara nici o problema; (eu doar am reinstalat windows-ul de cateva ori cu driverele de pe site-ul producatorului) ;

are cineva idee ce s-ar putea intampla?
pe mine m-a dat peste cap

multumesc mult,
sorin