[pso] Re: Imagine linux de pe site

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sun Mar 4 13:47:42 EET 2007

On Sunday 04 March 2007 13:27, Ovidiu Moise wrote:
> Stimate domn profesor,
>
> Am downloadat de pe site imaginea de linux(cea de 335 mega), insa
> atunci cand dezarhivez cele 3 imagini continute, la ultima imagine
> primesc mesaj "Corrupted archive" si nu o dezarhiveaza. Am masina
> virtuala, dar am inteles ca imi trebuie imaginea asta ca sa pun linux,
> insa apare eroarea aceasta.

Salut,

Va rog folositi lista de discutii pentru intrebari in felul asta o sa primiti raspunsuri mai repede.

Probabil ai downladat incomplet/corupt arhiva. Verifica md5-ul arhivei si compara rezultatul cu ce este pe site.

(pe linux poti folosi "md5sum arhiva", pe windows  "fciv arhiva")

Poti sa downladezi fciv de aici: http://support.microsoft.com/kb/841290

tavi