[pso] [Tema4][Win] Source IPHeader, wait connection, timeout

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Jun 26 14:26:20 EEST 2007

Costin Boldisor wrote:
> Salut, Razvan
>
> Multumesc de raspuns, dar nu stiu daca ti-e clar care era problema mea :)
>
> 1. Asa cum se vede si pe site, am lasat doar 2 mesaje de debug. Primul
> (la momentul 0.00)
> este un packet out cu source addr = 0xac10c6c4, adica 172.16.198.196,
> deci adresa insideului
> de pe server pp.
>
> Source addr asta este luat din structura IPHeader, campul source. Eu
> inteleg ca nu de-aici ar trebui sa-mi
> vina, ci de la source=127.0.0.1.
> Asadar, intrebarea este: gresesc eu cititnd adresa din IPHeader->source?

:-) cred ca nu ne intelegem noi prea bine. Din pacate, masina virtuala
Windows genereaza pachete aiurea de pe interfata de loopback. Aceste
pachete sunt capturate de firewall-ul nostru insa nu au relevanta; vor
trebui ignorate.

Deci, oridecate ori primesti un pachet cu adresa IP sursa 127.0.0.1 le
vei lasa sa treaca _fara_ a adauga vreo regula dinamica sau timer pentru
ele (in consecinta fara a incrementa numarul de reguli dinamice).

> 2.
> In al doilea rand: a fost un thread pe lista de discutii deschis de Omar:
> http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-June/001857.html
> El se termina fix cand incepea sa devina mai interesant :)
> http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-June/001865.html
>
> S-ar putea da un raspuns la problema cu wait_connection?

Probabil Omar filtra un pachet sau il lasa sa treaca desi nu ar fi
trebuit. Cred ca el e cel mai in masura sa iti ofere raspunsul.

Omar, r u there, bro'? :-)

> 3.
> Si nu in ultimul rand: am vazut ca s-a mai discutat despre problema cu
> timeout-ul la testele pe Windows. A reaparut
> problema sau de data asta este vina mea?

eu am retestat tema mea si e OK (adica probabil ca e vina ta):
http://cs.pub.ro/~pso/Teme/note/prof/Deaconescu%20Razvan/tema4/win/NOTA\