[pso] [Tema4][Win] Source IPHeader, wait connection, timeout

Costin Boldisor costinb at rdslink.ro
Tue Jun 26 13:37:11 EEST 2007

Salut, Razvan

Multumesc de raspuns, dar nu stiu daca ti-e clar care era problema mea :)

1. Asa cum se vede si pe site, am lasat doar 2 mesaje de debug. Primul (la momentul 0.00)
este un packet out cu source addr = 0xac10c6c4, adica 172.16.198.196, deci adresa insideului
de pe server pp.

Source addr asta este luat din structura IPHeader, campul source. Eu inteleg ca nu de-aici ar trebui sa-mi
vina, ci de la source=127.0.0.1.
Asadar, intrebarea este: gresesc eu cititnd adresa din IPHeader->source?

2.
In al doilea rand: a fost un thread pe lista de discutii deschis de Omar:
http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-June/001857.html
El se termina fix cand incepea sa devina mai interesant :)
http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-June/001865.html

S-ar putea da un raspuns la problema cu wait_connection?

3.
Si nu in ultimul rand: am vazut ca s-a mai discutat despre problema cu timeout-ul la testele pe Windows. A reaparut
problema sau de data asta este vina mea?

Scuze daca sunt prea insistent, dar cred ca ar ajuta pe mai multa lumea
un raspuns la astea 3 intrebari.

Merci,
Costin Boldisor