[pso] [tema5][win] checker: recovery pe al doilea disc

Alex Badea vamposdecampos at gmail.com
Thu Jun 21 19:47:55 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:

> Sunt corecte ambele :-) Testul de Linux nu a mai tratat si cealalta
> situatie :-)

Ah. Oh. :P

Inseamna ca, de fapt, "Daca in cazul unei citiri, un sector al *unei*
partitii detine date corupte, se *vor folosi datele de pe cealalta*
partitie; in acelasi timp se va corecta sectorul primei partitii. In
cazul in care ambele CRC-uri sunt gresite, se va returna un cod de
eroare corespunzator."

In conjunctie cu "A doua partitie va fi folosita ca backup pentru prima
partitie", eu intelesesem ca in lucru normal trebuie accesata doar prima
partitie -- a doua doar in caz de erori.

Thanks.