[pso] [tema4][win] iph->protocol

alex ilie alex.ilie at gmail.com
Sun Jun 3 15:08:20 EEST 2007

Ok. daca va uitati in lista vedeati ca si eu am aceeasi problema.

rezolvarea: nu mai copiati din laburile rezolvate !! (ca mine :P)

problema in lab era ca la recompunerea pachetului (din lista de
buffere) dupa calculul sumei nu se mai reface bufferul sa pointeze
catre capul listei. deci mai adaugati linia buffer = (struct IPRcvBuf
*) *pData; cand se incepe copierea continuturilor bufferelor.

spor.

Alex