[pso] [tema4][win] iph->protocol

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Jun 3 15:00:54 EEST 2007

Dragos Tatulea wrote:
> Buna ziua,
>
>   Am o problema legata de determinarea protocolului unui pachet pe
> windows. Campul protocol din IPHeader ia valori destul de ciudate, de
> genul 197, 117, 184, 74, 69, 0...destul de departate de 6 si 17 adica
> IPPROTO_TCP si IPPROTO_UDP. Asta se intampla numai la pachete care ies,
> la cele are intra se primesc valori ok. Functia de filtrare seamana
> destul de bine cu cea din laboratorul de networking (PacketFilter), am
> introdus doar un if pentru determinarea directiei pachetului...
> Ce poate fi?

daca faci un filtru super super simplu bazat pe scheletul din laborator
   pentru a captura pachetele ce valori apar la campul asociat?
(protocol din IPHeader)

poate ca se genereaza pachete cu diferite valori de protocol; printre
acestea nu se numara si pachete TCP si UDP (IPPROTO_TCP sau IPPROTO_UDP)?

la a fi super simplu ma refer fara a te mai complica cu rutine de
tratare de IRP sau alte chestiuni asemanatoare