[pso] Re: [tema5][linux] posibila eroare in testele publice?! - proper

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Tue Apr 24 15:24:04 EEST 2007

OK, i was missing something :-))

Multumesc Razvan ca m-a lamurit in legatura cu problema:

Intr-adevar, cele doua procese de test se pun de acord asupra unui
port pentru comunicatie, si acel port este adaugat prin ioctl ca
regula de firewall.

Problema venea din faptul ca numarul de port este transformat inainte
de ioct in network byte order, si pe urma trimis la modul.
Cum intern eu lucram peste tot cu normal byte order, compararea
merelor cu perelor nu mergea prea bine :-)

Deci morala: watch for network byte order versus normal byte order,
acolo unde este cazul.

Alex.