[pso] [tema5][linux] posibila eroare in testele publice?! - proper

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Mon Apr 23 22:09:13 EEST 2007

Buna seara,

Ma chinui de ceva vreme sa testez tema5 pe linux, insa la un moment
dat testul se blocheaza.
Am facut un debug, exhaustiv as zice, in modulul meu, si imi pare pana
la urma ca ar fi o problema cu datele pe care testul le furnizeaza
modulului meu:

Am modificat sursele testului - test.c si ipnecklace.c pentru a printa
mesaje de debug, si cred ca problema este urmatoarea:

 - cele doua instante ale testului se pun de acord asupra unui port (
in screenshot porturile 54955, 21857 )
 - se porneste un test cu "SHOULD_ADD" si "SHOULD_PASS" care trebuie
sa adauge prin ioctl static regula in firewall, pentru a lasa traficul
sa treaca
 - ioctl trimite modulului o regula, dar cu alt port decat cel agreat,
si altfel traficul si nu trece si testul se blocheaza. (in screenshot
ioctl trimite porturile 43990, 24917)

a se vedea screenshot atasat pentru toata lista de mesaje -
http://img370.imageshack.us/img370/7808/screenshotiq2.jpg

am pus aici sursele modificate:
test.c - http://rafb.net/p/laVmnY59.html
ipnecklace.c - http://rafb.net/p/LQILAw74.html

Am i right, or am i missing something big time?

PS: Am retrimis mesajul pentru ca cel initial a fost respins de lista
ca fiind prea mare si cel de-al doilea a fost trunchiat pentru ca
continea fisiere.c

Multumesc frumos,
Alexandru Tudose.