[pso] [tema2]win - slow motion continua

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Sun Apr 22 18:12:49 EEST 2007

Deci dupa parerea mea (evident, doar a mea) tema e foarte buna. Problema este ca in continuare RDAI-ul vine in reluare. Si vine in reluare rau de tot... adica dupa ce fac write la cei "n" octeti (pt ca si in tema si la un test de-al meu se pare ca merge) ... RDAI-ul vine dupa vreo 2 secunde, si nu vine de ex cu n rdai-uri o data... ci vine 1... mai sta nitel.. mai vine un RDAI mai sta nitel.. in fine asta am mai spus si in mail-ul trecut.
Am mai observat ceva... dupa primii 10-11 octeti primiti (deci dupa primele 10-11 RDAI-uri) in loc sa primesc in continuare IIR de tip c4 (adika fifo enabled si intr type= RDAI) primesc IIR=cc (adika fifo enabled intr type RDAI si bit-ul 3 adika 16550 Time-out Interrupt Pending in plus). S-a mai intamplat la cineva? E normal? Totusi si cu acest bit in plus, ceea ce citesc este ok. Adica test-ul functinoeaza , datele sunt bune. Totusi problema este incontinuare acest slow motion.