[pso] [tema2]win - Slow Motion

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Sun Apr 22 12:43:19 EEST 2007

Hello. Am o problema mai ciudata.... Am facut tema... im merge primul test adica scrie cei 256 de octeti si ii si citeste. Problema este ca ii citeste cam in 5 min. Am si vazut de ce... mie intreruperile de RDAI vin cam in "slow motion" adica ma uit in DebugView si vad cum vin efectiv cam 2 la o secunda, adica extrem de incet. Ceea ce se intampla la apelul write urmat de read este asa:
  - Imi scrie cei 256 de octeti direct, fara nici o problema
  - Cand se apeleaza read (deci dupa ce am scris 256 octeti, deci logic ar fi trebuit sa vina pe port-ul celalalt deja pt read) nu se aplase nici o RDAI inca, asa ca astept sa-mi vina. Vine si acest RDAI dar cu  un singur octet... mai sta ce mai sta... iar vine doar un octet... mai sta nitel... mai vine un RDAI cu un octet... si tot asa pana face programul de test vreo 256 de read-uri dar in vreo 5 min dupa cum zicea, dupa care zice read ... passed si data check.... passed (deci programul functioneaza ok).
Stie cineva de la ce poate fi acest "slow motion" ?  Apropo... parametrii de pe seriala se seteaza bine, deci nu sunt probleme nici la apelul DeviceIoControl. La write scrie imediat, numai la read este acest slow.