[pso] [tema3]dentry

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Thu Apr 19 13:33:07 EEST 2007

Salut.

Incerc sa implementez functionalitatea comenzii "stat" si am mai multe intrebari.

Am implementat functia read_inode care citeste inode-ul de pe disc. De asemenea incerc sa implementez functia de lookup. Cum gasesc eu pe disc dentry-ul de care am nevoie avand in vedere ca am doar numele dentry-ului? De unde stiu eu in ce bloc din dzone se gaseste?

Si daca prima problema ar fi rezolvata si obtin pana la urma asocierea (dentry, inode), nu ar trebui sa mi se apeleze recursiv functia de lookup in cazul dir1/dir2/dir3   ?

Multumesc.