[pso] [tema2]linux - fifo stuff

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Thu Apr 19 00:15:59 EEST 2007

As vrea o mica lamurire cu aceste fifo-uri.
Ce se intelege prin: "Scrii cat poti in fifo?" Eu de
ex in intrerupere fac un while atata timp cat bit-ul
pt intreruperea THREI este setat. Este corect asa? Pt
ca mie imi face write-ul cu 256 de octeti direct, fara
sa iasa din intrerupere. Nu ar fi trebuit sa imi scrie
doar 14? (Lungime maxima fifo) si sa iasa din
intrerupere? (eu verific mereu in acea bucla daca inca
este setat THREI).
Daca in loc sa fac bucla scriu doar un octet si ies
(sa zicem in functia write in care pornisem
intreruperile), nu mi se mai apeleaza nici o
intrerupere de genul THREI  (oare de ce? ) si dupa
time_out (de la wait_queue_timeout din write) imi
iese.

In legatura cu READ-ul, in momentul cand apelez write,
pe langa pornirea intreruperii de pe com-ul pe care
fac write ar trebui sa le pornesc si pe cele de pe
celalalt com pt a putea intercepta intreruperile de
RDAI?  Nu de alta dar RDAI nu prea ajunge...