[pso] [tema2][linux]write nu mai termina

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Tue Apr 17 20:24:22 EEST 2007

In primul rand nu cred ca trebuie sa ma scuze nimeni pt nimic. A fost vina voastra ca nu ati anuntat schimbarea aceasta. Faptul ca ai pus 22 in loc de 15 pe site nu sare in evidenta, mai ales ca nici macar nu e cu rosu or smth. Ar fi trebuit un anunt mare acolo sau macar un post aici.
  In legatura tot cu tema...
  "ce intelegi prin "sa-mi scrie tot in buffer"? (care buffer)"
Aici ma refer de fapt la a scrie din buffer-ul trimis din user-space pe interfata seriala octet cu octet. Adica trimit unul, cand mai vine o intrerupere THREI handler-ul mai trimite un octet si tot asa. Eu am dezactivat fifo-urile . E gresita aceasta abordare? Folosesc doar registrul de un octet si trimit octet cu octet.

Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro> wrote:
  omar Chouydary wrote:
> cand vine un apel de write, pornesc intreruperi pt seriala, trimit un
> octet ca sa incep trimiterea si sa aiba ce intreruperi sa vina, fac
> wait_queue... asteptand sa-mi scrie tot in buffer sau sa vina o eroare

ce intelegi prin "sa-mi scrie tot in buffer"? (care buffer)

> ... In handler astept sa vina o intrerupere de tip Transmit holding
> buffer empty ca sa trimit inca un octet, corect?

handler-ul este apelat automat atunci cand vine o intrerupere; in
continuare, te uiti in handler si verifici daca intreruperea care a
declansat rularea lui a fost THREI; cand primesti THREI scrii cat se
poate scrie in FIFO-ul UART-ului pentru a fi trimis pe seriala

> As vrea un mic sfat/idee cat mai repede ( < 47 min :P )

scuzati-l pe Omar; nu a observat ca deadline-ul temei 2 s-a amanat cu o
saptamana :-) ... o sa pun si la Anunturi o notificare