[pso] [tema2][linux]write nu mai termina

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Apr 15 23:48:12 EEST 2007

omar Chouydary wrote:
> cand vine un apel de write, pornesc intreruperi pt seriala, trimit un
> octet ca sa incep trimiterea si sa aiba ce intreruperi sa vina, fac
> wait_queue... asteptand sa-mi scrie tot in buffer sau sa vina o eroare

ce intelegi prin "sa-mi scrie tot in buffer"? (care buffer)

> ...  In handler astept sa vina o intrerupere de tip Transmit holding
> buffer empty ca sa trimit inca un octet, corect?

handler-ul este apelat automat atunci cand vine o intrerupere; in
continuare, te uiti in handler si verifici daca intreruperea care a
declansat rularea lui a fost THREI; cand primesti THREI scrii cat se
poate scrie in FIFO-ul UART-ului pentru a fi trimis pe seriala

> As vrea un mic sfat/idee cat mai repede ( < 47 min :P )

scuzati-l pe Omar; nu a observat ca deadline-ul temei 2 s-a amanat cu o
saptamana :-) ... o sa pun si la Anunturi o notificare