[pso] [Tema5][Win]

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Apr 17 13:02:02 EEST 2007

ionut balosin wrote:
> Salut,
>
>    mersi Razvan, am incarcat modulul, am apelat ipnecklace manual din
> linia de comanda si am descoperit si corectat eroarea.
>
> Insa, mai am 2 intrebari:
>
> 1. Pe site nu este activat la rulare IpFilterDriver si va trebui sa il
> pornesc eu din program sau se va rectifica la upload astfel incat sa fie
> pornit automat in cadrul testului ?

Scuze! Dintr-un motiv sau altul am incarcat alt test fata de cel corect
pe site. Am corectat greseala si acuma testul contine si o linie care
incarca serviciul IpFilterDriver necesar pentru implementarea folosit
Packet Hook API.

Cred ca problema de la a doua ta intrebare este rezolvata acum (dupa
actualizarea testului).