[pso] [Tema5][Win]

ionut balosin shmennen at yahoo.com
Mon Apr 16 22:56:28 EEST 2007

Salut,

   mersi Razvan, am incarcat modulul, am apelat ipnecklace manual din linia de comanda si am descoperit si corectat eroarea.

Insa, mai am 2 intrebari:

1. Pe site nu este activat la rulare IpFilterDriver si va trebui sa il pornesc eu din program sau se va rectifica la upload astfel incat sa fie pornit automat in cadrul testului ?
2. Toate testele imi dau passed in afara de primul "wait connection":

test: wait connection.............................................failed: The operation completed successfully.

adica linia din inside():
 wait_conn (SOCK_STREAM, SHOULD_FILTER, SHOULD_NOT_ADD_RULE);

Care ar fi gresala si in ce masura tine ea de implementarea/testarea mea ?

                                                                   Multumesc.