[pso] [tema2][windows]nelamuriri

Catalin Ionita io.catalin at gmail.com
Wed Apr 11 02:17:52 EEST 2007

KeSetEvent se poate folosi in intrerupere (merge chiar direct din
intrerupere sau din rutina de dpc) si este probabil o metoda f buna de a
semnaliza rutinei de read (care asteapta la un wait)ca s-au primit
caractere. (si astfel devine si readul blocant - si nu e o asteptare
busy-waiting ci una sincronizata).
Eu asa am facut in tema si merge f bine.

Atentie la event care poate fi de sincronizare sau notificare si la alti
parametrii mai delicati pe acolo.