[pso] lab pso luni 20-22

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon Apr 2 21:11:33 EEST 2007

Ion Ionascu wrote:
> Oare este posibil sa dau facultatea in judecata pentru faptul ca a facut
> un program pe care nu il respecta, deoarece s-ar putea sa ma aleg cu
> pagube materiale?

nu este decizia facultatii de automatica si calculatoare

> [...]
> semestrului si nu mi se pare deloc normal ca orarul sa fie modificat in
> mod unilateral de catre un profesor, de catre studenti sau de catre
> facultate. Orice astfel de modificare trebuie luat cu acceptul fiecareia
> dintre cele trei parti implicate. Persoanele care frecventeaza
> laboratoarele care sunt puse intre 20:00 si 22:00 o fac cu un scop si nu
> cred ca sunt multi incantati ca se muta.
>
> Contractul dintre student si facultate ar trebui sa contina mai multe
> reguli, nu doar obligativitatea de a avea anumite cursuri (dintre care

sfatul meu este sa protestezi impotriva acestui lucru; altfel ce spui tu
aici ramane la nivelul de "vorbe in vant"

> Dar la ce se astepti de la niste comunisti carora li s-a parut normal ca
> timp de trei saptamani sa tina deschise doar 2 dintre toaletele din
> facultate?!

imi pare rau ca ai aceasta parere; parerea mea este ca ai putea incerca
sa culegi ceea ce este bun din aceasta facultate in loc sa improsti cu
namol in stanga si in dreapta; pentru ca, la urma urmei, tu ai ales
aceasta facultate de "comunisti"; dar, la fel ca la comunisti, nu
protestezi in nici un fel impotriva acestor lucruri ...

e foarte usor sa spui ceva pe o lista de discutii; altceva este sa
schimbi lucrurile