[pso] lab pso luni 20-22

Ion Ionascu ionionascu at gmail.com
Mon Apr 2 20:38:50 EEST 2007

Oare este posibil sa dau facultatea in judecata pentru faptul ca a facut un
program pe care nu il respecta, deoarece s-ar putea sa ma aleg cu pagube
materiale?

Nu mi se pare acceptabil ca programul sa fie finalizat dupa inceperea
semestrului si nu mi se pare deloc normal ca orarul sa fie modificat in mod
unilateral de catre un profesor, de catre studenti sau de catre facultate.
Orice astfel de modificare trebuie luat cu acceptul fiecareia dintre cele
trei parti implicate. Persoanele care frecventeaza laboratoarele care sunt
puse intre 20:00 si 22:00 o fac cu un scop si nu cred ca sunt multi
incantati ca se muta.

Contractul dintre student si facultate ar trebui sa contina mai multe
reguli, nu doar obligativitatea de a avea anumite cursuri (dintre care unele
optional-obligatorii).

Dar la ce se astepti de la niste comunisti carora li s-a parut normal ca
timp de trei saptamani sa tina deschise doar 2 dintre toaletele din
facultate?!