[pso] [Tema2] - Problema fisier test : Trebuie flush

Calcaura Ghenadie calcaura at yahoo.com
Sun Apr 2 15:14:06 EEST 2006

Am o mica problema:

In fisierul de test , in functia test_group ar trebui ca dupa fiecare write sa se fac un flush (sau cel putin asta e parerea mea).
Daca nu se face un flush atunci raman date in buffer si nu ajung toate la destinatie.

De exmeplu , cand am facut teste am vazut ca moare la read. Am incercat sa fac debugg si am vazut ca nu reuseste tot timpul sa citeasca toti 2048 la destinatie (citeste undeva 2039, 2041, 2047 si foarte rar 2048)
Daca inainte  de read introduc un flush (pentru write) totul merge ok.
(in fisierul de test: linia 79 adica test("write com1"...) trebuie urmata de test("flush com1"...)

Intebarea mea este: Se va depuncat acest neajuns?Sau : se va modifica testul pentru a elimina acest neajuns?
(O solutie mai simpla, dar neeficienta este sa intarzii un pic scrierea astfel ca la destinatie sa fie citit tot(intariere cu msleep... sau pur si simplu afisez cu printk si merge ok))

"Respect yourself"

And here follows yahoo adware