[pso] [Tema2]One way but not the other

Daniel Lupei daniellupei at yahoo.com
Sat Apr 1 11:26:34 EEST 2006

Am o problema mai ciudata:
  Transmit sa zicem de la com1 la com2, iar apoi de la com2 la com1( toate astea fara sa inchid porturile ). Prima data totul merge ok, imi apar intreruperile cu frecventa care ar trebui sa apara. In schimb la transferul in sens invers, intreruperile de transmisie imi apar la o rata de 2/1 fata de cele de receptie shi in final evident nu receptionez toate caracterele. Chestia asta se intampla doar la viteza de 115200, indiferent de cine e com1 sau com2.