[pso] întrebări tema 3 Windows

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 19 May 2005 09:07:40 +0300

Salut,

Am și eu 2 întrebări (mai mult legate de design decât de tehnologie). La
tema 3:

1) pe Windows care ar fi cel mai potrivit tip de device? Mă îndoiesc că
FILE_DEVICE_UNKNOWN.

2) asta cred că se aplică pe ambele platforme de dezvoltare: din câte
înțeleg eu din enunț pot exista un număr X de discuri virtuale. Ca atare mie
mi se pare logic să existe câte un thread sistem pentru fiecare din cele X
discuri virtuale. Totuși enunțul temei pare să vorbească despre doar un
singur thread. Există vreo limitare impusă sau putem face cum dorim?

Mulțumesc,
Andrei

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/