[pso] [tema4]

mihai sardarescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 18 May 2005 14:06:47 -0700 (PDT)

--0-1807952147-1116450407=:99698

Buna seara,
Scuze pentru mesajula anterior ( am apasat din greseala enter :(  ).
O noua intrebare ( la cea veche am descoperit raspunsul deja, nu ma uitam in fisier unde trebuia):
In functia de citire a superblocului, la finalul functiei , dupa ce citesc root-inode-ul, apelez
 s->s_root = d_alloc_root(root_inode).

Inserez modulul, si apoi dau mount (la mount imi spune ca root-inode-ul corespunde unui director).
daca apoi execut comanda:
cd dir_unde_am_montat
Imi apare mesajul de eroare:
-bash: cd director_unde_am_montat: Not a directory

Care este functia care este apelata cand se executa cd ....?
Eu am considerat ca exista o functie generica, care ar trebui sa faca acest lucru.

Multumesc,
Mihai.

http://mail.yahoo.com
--0-1807952147-1116450407=:99698

<DIV>Buna seara,</DIV>
<DIV>Scuze pentru mesajula anterior ( am apasat din greseala enter :(&nbsp; ).</DIV>
<DIV>O noua intrebare ( la cea veche am descoperit raspunsul deja, nu ma uitam in fisier unde trebuia):</DIV>
<DIV>In functia de citire a superblocului, la finalul functiei , dupa ce citesc root-inode-ul, apelez</DIV>
<DIV>&nbsp;s-&gt;s_root = d_alloc_root(root_inode).</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Inserez modulul, si apoi dau mount (la mount imi spune ca root-inode-ul corespunde unui director).</DIV>
<DIV>daca apoi&nbsp;execut comanda:</DIV>
<DIV>cd dir_unde_am_montat</DIV>
<DIV>Imi apare mesajul de eroare:</DIV>
<DIV>-bash: cd director_unde_am_montat: Not a directory</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Care este functia care este apelata cand se executa cd ....?</DIV>
<DIV>Eu am considerat ca exista o functie generica, care ar trebui sa faca acest lucru.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Multumesc,</DIV>
--0-1807952147-1116450407=:99698--