[pso] PsCreateSystemThread + KeWaitForSingleObject

Razvan Hobeanu pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 4 May 2005 04:44:51 -0700 (PDT)

Pentru a te sincroniza cu terminarea thread-ului poti
sa faci wait pe thread pentru ca este dispatcher
object. Pentru asta insa iti trebuie sa obtii o
referinta la obiectul respectiv, din handle cu
ObReferenceObjectByHandle.

exemplu:

ObReferenceObjectByHandle( ThreadHandle, SYNCHRONIZE,
NULL, KernelMode, &ThreadObject, NULL);

ThreadObject este un PVOID in care vei primi pointer
la thread-ul respectiv. Dupa ce a reusit
referentierea, poti face wait pe ThreadObject.

Numai bine,
Razvan

--- Mugurel Ionut Andreica <mugurel_ionut@yahoo.com>