[pso] PsCreateSystemThread + KeWaitForSingleObject

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 3 May 2005 04:28:35 -0700 (PDT)

--- Mihai Iancu <mail2mihai@yahoo.com> wrote:

> Incearca sa nu faci KeWait ... pe handle de thread.
> ci pune un semafor pt fiecare thread, care la in
> momentul in care aceasta termina sa ii dea un
> KeRelease...
> si te prinzi cu KeWaitxxx pe semafor in loc de
> thread.

  Ok. Asta e o varianta care functioneaza.. oarecum..
in sensul ca pot sa ma sincronizez cu KeRelease-ul pe
semafor.. dar nu si cu sfarsitul efectiv al executiei
system thread-ului.. Daca eu astept semaforul in
DriverUnload si "descarc" driver-ul inainte ca system
thread-ul sa faca "return".. codul functiei system
thread-ului nu va mai exista.. si ceva se va crash-ui
(am testat pe Linux.. si se poate intampla asta daca
nu ma sincronizez FIX cu terminarea executiei system
thread-ului).
   Bineinteles ca asa ceva va merge pe testul folosit
:) Insa eu voiam sa fac un driver "bun". Si am citit
ca chiar se poate face KeWait pe handle-ul de thread..
numai ca nu stiu de ce la mine nu merge..