[pso] Tema 2 Linux continuare

Horia Geanta pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 31 Mar 2005 16:13:32 +0300

Intr-adevar din testul pus la dispozitie reiese ceea ce a spus Razvan:
	test("open COM2", (com2=open(com2_path, O_RDWR)) >= 0);
	test("open COM2", open(com2_path, O_RDWR) == -1 && errno == EBUSY);

 Insa azi am avut laborator de PSO cu Doina si am discutat despre
problema acceselor concurente la un port serial. Ne-a spus ca s-ar
putea ca testul sa fie gresit din punctul acesta de vedere (adica s-ar
dori ca noi sa facem sincronizari pentru acces concurent etc.). As
dori un raspuns "oficial" in aceasta problema (avand in vedere ca se
schimba multe lucruri in driver in functie de raspuns).