[pso] Tema 2 Linux continuare

Adrian - Razvan Deaconescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 30 Mar 2005 22:05:11 +0300

Salut!

ok, tocmai am observat in test (se rezolva multe nelamuriri din
fisierele de test - un lucru bun :-) ) ca la un al doilea apel de open
trebuie sa se intoarca -EBUSY; deci driver-ul va fi single-open (un
singur proces poate sa aiba acces la unul din cele doua porturi la un
moment dat); asta simplifica destul de mult problema si face inutila
intrebarea mea referitoare la scrisul sau cititul concurent.
de fapt asa ar fi si normal tinand cont de natura dispozitivului, dar
am ramas oarecum fixat pe exemplul de pe site si pe o vedere mai
generala a device driver-elor.

cam atat pana acum :-),
Razvan