[pso] masina virtuala

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 26 Mar 2005 14:46:58 +0200

On Saturday 26 March 2005 02:24 pm, mihai sardarescu wrote:
> Salut,
>
> Si eu am aceeasi problema ca Simona: la pornirea masinii virtula (fie linux
> fie windows) imi sunt afisate erorile: 1. serial1: Unable to create the
> server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The filename,
> directory name, or volume label syntax is incorrect. 2. serial0: Unable to
> create the server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The
> filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
>
> Am vazut mail-ul anterior si am vrut sa sterg fisierul pipe_seriala. Am dat
> [...]

Da, trebuie sa fie in directorul ce contine imaginea:

tavi@vanturache:~$ ls vmware/pso/wxpsp2
nvram  pipe_seriala  vmware.log  wxpsp2.png  wxpsp2.vmdk  wxpsp2.vmss
wxpsp2.vmx
tavi@vanturache:~$ ls vmware/pso/linux
linux.png  linux.vmdk  linux.vmss  linux.vmx  nvram  pipe_seriala  vmware.log

Daca tot nu merge stergeti porturile din configuratie si mai creatile odata.

tavi