[pso] masina virtuala

mihai sardarescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 26 Mar 2005 04:24:05 -0800 (PST)

--0-388358838-1111839845=:62701

Si eu am aceeasi problema ca Simona: la pornirea masinii virtula (fie linux fie windows) imi sunt afisate erorile:
1. serial1: Unable to create the server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
2. serial0: Unable to create the server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.

Am vazut mail-ul anterior si am vrut sa sterg fisierul pipe_seriala. Am dat search si nu l-am gasit. Pipele cu nume ar trebui sa fie gasite in sistemul de fisiere al Windows-ului, nu? (masina host pe care rulez masina virtuala are sistemul de operare Windows)

Din cate am inteles eu din mesaj mai degraba pare ca eroarea apare datorita faptului ca nu exista fisierul pipe_seriala.

Oricum nu prea stiu ce fac ca sa pornesc masina viruala fara aceasta eroare.

Multumesc,
Mihai.

--0-388358838-1111839845=:62701

<DIV>Salut,</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Si eu am aceeasi problema ca Simona: la pornirea masinii virtula (fie linux fie windows) imi&nbsp;sunt afisate erorile:</DIV>
<DIV>1. serial1: Unable to create the server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.</DIV>
<DIV>2. serial0: Unable to create the server-side instance of the "pipe_seriala" named pipe: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Am vazut mail-ul anterior si am vrut sa sterg fisierul pipe_seriala. Am dat search si nu l-am gasit. Pipele cu nume ar trebui sa fie gasite in sistemul de fisiere al Windows-ului, nu? (masina host pe care rulez masina virtuala are sistemul de operare Windows)</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Din cate am inteles eu din mesaj mai degraba pare ca eroarea apare datorita faptului ca nu exista fisierul pipe_seriala.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Oricum nu prea stiu ce fac ca sa pornesc masina viruala fara aceasta eroare.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Multumesc,</DIV>
<DIV>Mihai.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV><p>