[pso] sys_exit

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 15 Mar 2005 21:33:58 +0200

On Tuesday 15 March 2005 10:48 am, Stefan Guna wrote:

> 1. Cum a functionat programul de test pe rezolvarea "oficiala" temei?
> Intrucat banuiesc, dupa recomandarile de la rezolvarea temei pe linux, ca
> rezolvarea temei foloseste sys_exit in loc sys_exit_group.

Pentru ca testul nu verifica efectiv daca se implementeaza stergerea pid-ului
din lista la exit, testul merge pe rezolvarea "oficiala". Dupa cum ai
observat insa, corect pe 2.6 este sa interceptati sys_exit_group. Am
modificat enuntul pe site.

> 2. De ce programul de test nu ma lasa sa monitorizez si sys_exit(_group)?
> Nu este specificat deloc in cerinta acest lucru, prin urmare mi-am facut
> modulul astfel incat sa se poata fi monitorizat si aces apel de sistem.
> Insa, la rularea testului, am descoperit cum ca nu ar trebui permisa
> monitorizarea lui.

Din motive istorice :) Tema de anul trecut (sau acum doi ani?) avea specificat
explicit acest lucru in enunt. Am comentat liniile respective din test.

tavi