[pso] sys_exit

Stefan Guna pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 15 Mar 2005 10:48:57 +0200

Din cate am observat, la kernelul de pe masina virtuala nu se apeleaza
sys_exit la terminarea unui proces. Dupa lungi cercetari, am descoperit ca
procesele se termina sys_exit_group.

Nu prea am gasit documentatie pe internet despre acest apel de sistem, dar
din cate mi-am dat seama, el omoara toti copii unui proces.

1. Cum a functionat programul de test pe rezolvarea "oficiala" temei?
Intrucat banuiesc, dupa recomandarile de la rezolvarea temei pe linux, ca
rezolvarea temei foloseste sys_exit in loc sys_exit_group.

2. De ce programul de test nu ma lasa sa monitorizez si sys_exit(_group)? Nu
este specificat deloc in cerinta acest lucru, prin urmare mi-am facut
modulul astfel incat sa se poata fi monitorizat si aces apel de sistem.
Insa, la rularea testului, am descoperit cum ca nu ar trebui permisa
monitorizarea lui.