[pso] Tema1 Windows

Adrian - Razvan Deaconescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 10 Mar 2005 15:18:25 +0200

Salut!

am si eu o intrabare legata de apelul functiei
KeAddSystemServiceTable; singura informatie cat de cat utila despre
aceasta am gasit-o aici
http://www.windowsitlibrary.com/Content/356/07/2.html
dar nu m-a ajutat foarte mult. M-ar interesa sa stiu ce reprezinta
parametrii de apel ai functiei; din cate observ, primii 4 vor fi
componentele structuri struct std, si ultimul este indexul in cadrul
vectorului de tabele unde vom crea noi tabela (in cazul nostru va
trebui sa fie 3). In aceasta situatie ce reprezinta cele 4 componente
ale structurii struct std?
Prima si a treia sunt clare, cred (vectorul de pointeri catre
functiile ce reprezinta imaginea apelurilor de sistem in kernel,
respectiv numarul de apeluri din tabela; este ciudat ca in apelul
functiei avem void *base si in structura void **st).

Totusi nu este clar ce reprezinta
int *ct;  /* counter table */ ????
unsigned char *spt; /* service parameter table */ ????

Daca este posibil un exemplu de apel ar fi util. Daca nu, sunt
multumit si cu o explicatie sau macar un loc unde sa vad o modalitate
de apel sau o descriere mai exacta a parametrilor.

Multumesc mult,
Razvan