[pso] Re: [PSO]Imagine Linux ptr VMWare corupta

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 7 Mar 2005 23:21:07 +0200

On Monday 07 March 2005 10:52 pm, you wrote:
> Buna!
>
> Am dwl imaginea de linux de pe site, ptr VMWare si
> cand incerc sa o dezarhivez imi zice ca arhiva e
> corupta. La fel si un alt coleg.

Buna,

Tocmai am testat imaginea de pe site si e ok. Trebuie sa aveti RAR 3.3 pentru
a putea dezarhiva imaginile.

cursuri:~/public_html/Laboratoare/imagini$ rar t linux.rar

RAR 3.30    Copyright (c) 1993-2004 Eugene Roshal    22 Jan 2004
Shareware version         Type RAR -? for help

Testing archive linux.rar

Testing     linux/linux.vmdk                                          OK
Testing     linux/linux.vmx                                           OK
Testing     linux/nvram                                               OK
All OK

tavi