[pso] Tema 4 Linux : mkdir

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 24 Jun 2005 08:08:38 -0700 (PDT)

   Mi-am rezolvat problema cu mkdir-ul.. Uitasem sa
setez campurile i_op si i_fop  din inode :)
   De fapt, acum mai am 1 singura problema..

   Nu merge bine demontarea file system-ului, in
sensul ca super block-ul nu pare sa fie scris complet
pe device. La remontare, campul care contine numarul
de blocuri de date libere este egal din nou cu
valoarea de la prima montare, desi la demontare,
valoarea lui este alta. Am facut dirty buffer_head-ul
corespunzator super_block-ului si am facut __brelse in
put_super, insa se pare ca nu merge.. Hartile de biti
pt inode-uri si pt blocuri de date sunt scrise bine,
insa..
   Oh, well.. Mai am aproape 6 ore sa rezolv aceasta
problema.. [ in rest, tot testul merge bine - am
comentat partea cu demontarea si (re)montarea - ] :)

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com