[pso] Tema 4 Linux : mkdir

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 24 Jun 2005 04:12:17 -0700 (PDT)

     Am o problema cu 'mkdir'-ul. La primul mkdir din
programul de test se creeaza directorul
"lots_of_files". Si mie imi pica ultima verificare
pentru "lots_of_files" : cea de date.
     Am incercat urmatoarele comenzi (din directorul
/mnt/tmp/):

eval /mnt/tmp/lots_of_files

si zice : /mnt/tmp/lots_of_files : is a directory

apoi am incercat

cd /mnt/tmp/lots_of_files

si zice: cd: /mnt/tmp/lots_of_files : Not a directory

    Mie mi se par niste raspunsuri contradictorii si
nu prea inteleg ce gresesc.. Am scris un cod similar
cu cel din "minix" (mai simplu, evident.. insa la
mkdir creez un inode nou, ii pun mode-ul
corespunzator, adaug  un link de la directorul parinte
la inode-ul nou creat, fac un d_instantiate.. ;
adaugarea de link-uri o fac scriind, efectiv, pe
device : cu __bread si mark_buffer_dirty).

    I s-a mai intamplat cuiva asa ceva ?

    Si, de fapt, ce anume se verifica la acest test
(testul de "date") ? Continutul unui pitix_inode sau
si blocul de date asociat directorului ?

    Cu "ls", lots_of_files este listat.. dar, evident,
lipseste ceva.. Astept orice fel de sugestie.. de
preferat astazi, avand in vedere ca termenul de
trimitere a temelor este diseara la ora 24 :)

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com