[pso] Fwd: ITC Networks jobs

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 15 Jun 2005 11:00:07 +0300

Subject: ITC Networks jobs
Date: Wednesday 15 June 2005 10:28
From: Laurentiu Duca <lduca@itcnetworks.ro>
To: tavi@cs.pub.ro

Activitatea principala la ITC Networks(www.itcnetworks.ro)
este  "soft pt switch-uri". In proiectul la care lucrez eu (BSS "Blade
Server Switching"),este vorba de o familie de switch-uri Gb Eth,
iar sursele sunt in C.

Cred ca cei care au avut nota peste 8 la temele de la SO/PSO
au capabilitatea sa se descurce in acest proiect. Bineinteles vor incepe
cu o perioada de training pe networking, nivelele 2 si 3 din stiva
TCP/IP. Toti dintre acestia care imi trimit CV (si vor sa se angajeze
pe termen lung) vor fi invitati la interviu.

In proiectul BSS, avem nevoie de 2 persoane (si in alte proiecte din ITC
sunt locuri libere). Cei care vor sa se angajeze incepand cu luna iunie
sau iulie, sa trimita CV-ul la: lduca@itcnetworks.ro

Daca vor sa afle mai multe informatii, ma gasesc pe
YM:laurentiuduca@yahoo.com

Salariile sunt peste nivelul mediu de pe piata.