[pso] Tema 5 Linux - adresa sursa a pachetelor

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 14 Jun 2005 21:58:45 +0300

On Tuesday 14 June 2005 06:16 pm, George Cristescu wrote:
> Avand in vedere ca masina virtuala foloseste NAT pentru conexiuni in retea,
> am urmatoarea dilema:
>
> Interfata eth0 de pe masina virtuala are adresa IP x.y.z.128.
> Pachetele trimise in retea si interceptate de firewall au adresa sursa
> x.y.z.2.
>
> As fi vrut sa compar aceste adrese, pentru a identifica un pachet UDP
> trimis de mine, dar... nu prea sunt la fel. Am incercat "Bridged Network
> Connection", dar nu am obtinut nici un rezultat pozitiv.
>
> Aveti vreo sugestie/lamurire? Poate nu am inteles eu corect ceva.
> Multumesc.

Daca pe masina virtuala ai adresa x.y.z.128 atunci cand trimiti pachete catre
x.y.z.0/24 masina virtuala nu o sa faca NAT. Asa ca nu ar trebui sa fie nici
o problema.

Trimite te rog mai multe detalii.

tavi