[pso] PIO :((

Adrian Stanciu pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 28 Jan 2005 10:15:07 +0200

On Thu, 20 Jan 2005 00:37:04 -0800 (PST), Mihai Iancu
<mail2mihai@yahoo.com> wrote:
> Ca prea nu au mai fost mesaje pe grup, here's one:
>
>  am o mica problema, de cand am luat un hard
>  mai maricel cam 200Gb windows tot face fallback
>  la PIO pe IDE channel-ul pe care e pus hardul.

Cred ca tu ai o problema de incompatibilitate hardware.
Mi s-a intamplat si mie cu un hard (IDE, nu SATA): pus pe un anumit
channel sa mearga in PIO mode, il puneam pe alt channel si mergea
perfect.

Ce incerci tu sa faci este un workaround, iti sugerez sa rezolvi
adevarata problema si anume cea de incompatibiltate hardware.

--adrian